Type



2014/10/26

Rikis' Adventure 「利器の始まるの冒険」

If we stalking about game, of course we start with the character of the game.  What kind of game that I play when I have spare time? Usually I play visual novel, and online game. I've lots of titles played in visual novel, but I only play one online game. What it is? Yes, Emil Chronicle Online. My local server closed a few years ago, so I decided to move to another server.

たとえば、ゲームの話なら。きっとキャラのことだよね?そいうば、どんなゲームですか?いつもはギャルゲームとオンラインゲームです。色んなタイトルプレイーしたんだけど、オンラインゲームならただひとつ。何ゲーム?はい、エミルクロニクルオンラインです。こちらのサーバーがもう閉じた、3年前。だから今は他のサーバーにプレイーをします。

In my previous server, my In Game Name (IGN) is Oukachan. And for now my IGN is 利器(Riki), and I play in Freesia Server. It's fun to meet new friends here, and I can practice my Japanese more here.

前のサーバー、私のニックはOukachanです。 今は利器で使います、そしてFreesiaに遊びます。色んな人会えました、すっごく楽しいです!けど、それだけじゃやない!ここで日本語を勉強しますw

So, I'll tell you about my first journey in this server. Of course with pictures in it!
それでは、私の始まるの冒険伝える。もちろん、写真入れますよ!

 
 > Riki's first step to start his journey in ECO's World
>利器の始まるのステップ、ECOワールドに!


  
> Hunting some bawoo's to level up
>バウを狩りしてた、レベル上げのため


> My first Catty Momo with Human shape (I don't believe it, it's expensive at that time)
>初めてのネコマタ(桃)ハートと一緒です


> Starry night with Momo
>星空の夜、桃と一緒

  
 > Happy Birthday ECO!
>お誕生日おめでとう!


> Fighting against Spirit Sword Kamui (Reborn Quest)
>カムイと戦える(転生クエスト)


> My best friend in this server (She did know my secret). Guiding Main Story Marsha
>私の友人、メインストリーをガイド中

 

> I wish I can contact her again
>また連絡して欲しい


> Another best friend
>他の友人




 > South Table Circle?
>南のつくえサークル?


> Playing in Net Cafe in Malaysia (Weird Log)
>ネットカフェに遊びます、マレーシア(変なログ)

For some reason, I can't play anymore and decided to pause playing this game. And I return again at June, because my friend help me unlock my ID.
なんとなく、ECOのこと止めました。そして6月に戻る、友達のおかげで私のIDを開けた。



> The return of Riki


> I met them again, and now they rarely log in
>あの人たちと会えました


> Meet with new friends, and at that time my Japanese is better than the first time playing this game.
>新しい友達会えました、あのとき私の日本語上手になりました(あのときとくらべたら)


> Special guest for my Ring Members, you may visit her blog at my links
>特別のゲスト!リングのメンバーのため。

A video's that I created by myself:
Eternal Ring is my previous Ring

私の自分で作った映画:
Eternalリングは私の前のリングです。



That was a long story isn't it? Next time I'll introduce you to my beloved partners (pets). Thanks for reading, and stay tuned!

長い話だね?今度は私のパートナーを紹介します!ありがとうございます!


2 comments:

  1. The movie is impressive for me.
    It is full of precious memories...
    I think, it was very very good time.
    And,
    In some of pictures, I am. Hooray!
    Thank you for taking pictures!

    ReplyDelete